loading...
پورتال تپلی فان
علی ش بازدید : 255 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

7 اس ام اس الکی مثلا منم

 

وای بلوتوث نمیتونم بفرستم
..
..
..
..
الکی مثلا منم ایفون دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بچه ها این همه اس ام اس جدید نفرستید
..
..
..
..
..
الکی مثلا سایتمون خیلی شلوغه

 

در ادامه مطلب...

7 اس ام اس الکی مثلا منم

 

وای بلوتوث نمیتونم بفرستم
..
..
..
..
الکی مثلا منم ایفون دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بچه ها این همه اس ام اس جدید نفرستید
..
..
..
..
..
الکی مثلا سایتمون خیلی شلوغه

یاها ها ها ها هـــــــــــــــــا هــــــا
اهاییی
..
..
..
..
..
الکی مثلا من شجریانم

اس اس ام اس خنده دار

چطورین ترشیده ها؟؟؟
..
..
..
..
..

الکیییی مثلا من شوهر دارم

اس اس ام اس خنده دار

آقا اونایی که میگن آدم با گریه کردن سبک میشه, همشون دارن چرت و پرت میگن!!!
..
..
..
.

اس اس ام اس خنده دار

بچه ها من کلی از اس ام اس های شما پند گرفتم
..
..
..
..
الکی مثلا شما اس ام اس پند آموز میفرستید

اس اس ام اس خنده دار

زهر مار دیگه بسه آه…شورشو در آوردین همه پستاتون شده مثلا الکی,من الم من بلم
یعنی چی مسخره ها…
..
..
..
..
..
الکی ,مصلا من عصبیم خخ

اس اس ام اس خنده دار

قضیه این الکی چیه؟
لاین,واتس اپ, اس ام اس پره الکی شده؟؟
..
..
..
..
الکی مثلا خبر ندارم

اس اس ام اس خنده دار

شاید باورتون نشه !!
ولی این روزا آنقدر بی حوصله شدم
که حتی پا نشدم,اتاقمو واسه جشن تولدم تزیین کنم…
مثلا ما جشن میگیریم

اس اس ام اس خنده دار

ای خدااااااااا باز دوباره شروع شد
کردن عـــــن یه چیزیو درارن
هی الکی مثلا من گاوم
الکی مثلا من خرم
الکی مثلا من گربه ام
ای الکی مرگ
..
..
..
..
الکی مثلا من معترضم

اس اس ام اس خنده دار

چیزی نیست یه سرما خوردگی جزییه!!!
..
..
..
..
..
الکی مثلا من دکترم دارم با مریضم حرف میزنم

اس اس ام اس خنده دار

ای که از کوچه ما میگذری!!!
..
..
..
..
..
..
کوچه ی ما بن بست است خودت بر میگردی

اس اس ام اس خنده دار

بچه ها ی خبر خوب ما امسال عید ایران هستیم
..
..
..
..
..
الکی مثلا ما خارج زندگی میکنیم

 

اس اس ام اس خنده دار

ما گرگ ها خود کشی کرده ایم
جنگل بماند برای بچه خرگوش های ناز
..
..
..
..
الکی مثلا من خیلی گرگم

اس اس ام اس خنده دار

مامی اینجا سزییاش اصلا رنگ و بو نداره
..
..
..
..
الکی مثلا من کانادام

اس اس ام اس خنده دار

وای چه باد سردی میاد یخ زدم
وایسا این سقف لعنتی رو ببندم!!!
..
..
..
..
..
الکی مثلا من پورشه دارم!!!

اس اس ام اس خنده دار

صبح مامانم میگه بیدار شو صبحانه بخور,بلند شدم صبحانه بخورم
..
..
..
..
..
میگه :الکی مثلا صبحانه درست کردم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,062
  • بازدید ماه : 1,062
  • بازدید سال : 31,764
  • بازدید کلی : 276,110
  • کدهای اختصاصی