loading...
پورتال تپلی فان
علی ش بازدید : 226 چهارشنبه 03 دی 1393 نظرات (0)

index19 جمـــــــلات سنگین جدایی
جمـــــــلات سنگین ومعنی دار جدایی

خـــــــــــدا …
اینقدر تو خودم ریختم ،
که از سرمم گـذشــت…
دارم غـــــــرق میشم …
دسـتت کــــــجاست!!!

 

در ادامه مطلب...

index19 جمـــــــلات سنگین جدایی
جمـــــــلات سنگین ومعنی دار جدایی

خـــــــــــدا …
اینقدر تو خودم ریختم ،
که از سرمم گـذشــت…
دارم غـــــــرق میشم …
دسـتت کــــــجاست!!!

**

چـقـدر بـالایـی
چـقـدر پـایینـَم
نــمیــرســد دسـتـم بـه دستــهـایــت…
مخاطبِ خــاص دارد : خــُدا

**

خـــوبـــم
مثــل پــدربـــزرگ
کــه خـــوب بـــود
و
مـُــــرد !!


**

بعضی دکمه های کیبورد شل شده اند ! بس که استفاده شده اند .
دکمه های : ک ا ش ب و د ی

**

تــــو خاص نبودی گلم
احساس من یه تــــو
خاص بود

**

بعضی مواقع
دنبال یک کلید”Shift” میگردم
برای دیدن اون روی آدمــــهــــا!.

**

داغـــونی اَم از آنجـــا شــــروع شُـــــد
کــــه فَهمیـــــدَم . . .
از میـــان ایـــــن همــــه “بـــود”
مَــن در آرزوی یکــــی اَم کـــه ” نَبــــود “

**

تـمـام قلـّه هـای تـنـم را هـم کـه فـتـح کـنـی
ایـن سـرزمـین هـمـچـنـان مـبـهـم مـی مـانـد
و هـنـوز
دارَد
حـرف هـایـی بـرای گـفـتـن
فـقـط حـواسـت را جـمـع کـن
دخترک ،
شـهـوت مـمـنـوع . .

**

دلم میخواست یکی رو داشتم بعضی وقتا که مردم خستم میکنن میومد
کنارمو دستاشو می گذاشت دوطرف صورتم زل میزد تو چشام
میگفت ؛ بیبین ..تو من و داری …..

**

وقتی زنی دیوانه وار باتو بحث میکنه خوشحال باش…!!
چون سکوت زن, نشانه پایان توست…!!

**

میدانم ؛
دیگر برای من نیستی !
اما ….
دلی که تنگ باشد این حرفها را نمیفهمد

**

دوست داشتن خوبان همیشه گفتنی نیست…
گاه سکوت است و گاه نگاه و گاه یک پیام…

**

مــــا قشنگـــ ترین ضمیـــر میشـــد :اگـر میمانـــدی. . .

**

دکتر راست می گفت ؛
که “روی” ، برای ِ سلامتی ِ مو مفید است ..
از من که روی برگرداند ،
موهایم ، همه سفید شدند !!!

**

مــی خـواهـم داستـانـی از علاقــه ام بـه تــو را بنـویسـم
یـکی بـــود ، یـکی …
بـی خیال……..!!
خــلاصـه اش میشود اینــکـه :
دوستـت دارم ، لعـنتـی . . . !

**

دندانپزشک آخرین دندان گرگ را کشید!
نگاهی به صورت گرگ انداخت و پوزخندی زد
گرگ زیر لب گفت:بخند…….
اینست عاقبت گرگی که عاشق گوسفندی شده باشد!

**

پاهایـم را کــه در آب میزنـم ، ماهــی ها جمـــع میشـــوند ،
شــــاید اینهــــا هــم فهمیــده اند کــه یک عمــره طعمـه ی
روزگــار بــوده ام !

**

عاشقت می شوم
دقیقه ای
۸۶ بار !!!!!!

**

چه قدر تلخ شده ای …
آنقدر که حتی وقتی صدایت را می شنوم احساس می کنم …
دیگر دلم برایت نمی لرزد…

♥alilover2.blogfa.com♥

نیت میکنم و صدایت میکنم
با جواب تو فال میگیرم
اگر گفتی “بله ” روز خوبی خواهم داشت
اگر گفتی “جانم ” تمام خوبیها را
برای تو میسازم

**

تنــها یک عاشــق میفهمـد
تفـــاوت میــانِ
آغــوش نـرم و آغــوش اَمــن را..

**

هزار بار گفته ام
اگر قدرتش را نداری مرد باشی‌
دورِ سه چیز را خط بکش
زن
عشق
مستی

**

خیلی ها مترسک رو دوست ندارن
چون
پرنده ها رو میترسونه.
اما
من دوستش دارم
چون
تنهایی رو درک میکنه..

**

چه معنی داره تو این دنیا کسی با کسی قهر باشه !
چه معنی داره تو این دنیا کسی تنها باشه !
چه معنی داره تو این دنیا آدم ها یک روز بیان و یک روز برن !
چه معنی داره تو این دنیا دل بعضی ها اینقدر تنگ باشه !
اصلا چه معنی داره تو این دنیا دل بعضی ها از سنگ باشه !

**

دوسـت دارم این رو نوک پنجـه بلند شدن ها رو و بوسـیدن لب های تـــو را
همان لحظه هایی که تو یک عالمه مـَـرد می شی و مـن یک عالمه زن !!

**

لحظه ی قشنگیه وقتی صبح با نوازشِ دست های کسی از خواب بیدار می شی
که دیشب هزار بار بهش گفتی : دوست دارم
ولی اون تا خود صبح کنارت بیدار بوده و تو رو نوازش می کرده … !

**

به سلامتی اونایی که هزارتا خاطرخواه دارن ولی دلشون اسیر یه بی معرفته!

**

مثـل ِ این صدا خفـــه کن ها میمونه
که میـذارن سر هفت تیـــــــــر !
خیانت رو میگم …
بی صــــدا می کشتت ..

منبع http://30tybooks.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 148
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,085
  • بازدید ماه : 1,085
  • بازدید سال : 31,787
  • بازدید کلی : 276,133
  • کدهای اختصاصی