loading...
پورتال تپلی فان
علی ش بازدید : 188 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

اگه زندگیم در یه کاسه آب خلاصه می شد
اونو بدرقه راهت می کردم…

imagesاس ام اس عاشقانه سال اس ام اس عاشقانه سال
اگه زندگیم در یه کاسه آب خلاصه می شد
اونو بدرقه راهت می کردم…

اگه زندگیم در یه کاسه آب خلاصه می شد
اونو بدرقه راهت می کردم

::

 

 

در ادامه مطلب...

اگه زندگیم در یه کاسه آب خلاصه می شد
اونو بدرقه راهت می کردم…

imagesاس ام اس عاشقانه سال اس ام اس عاشقانه سال
اگه زندگیم در یه کاسه آب خلاصه می شد
اونو بدرقه راهت می کردم…

اگه زندگیم در یه کاسه آب خلاصه می شد
اونو بدرقه راهت می کردم

::
::

عشق از ازل است و تا ابد خواهد بود
جوینده ی عشق بی عدد خواهد بود
فردا که قیامت آشکارا گردد
هرکس که نه عاشق است رد خواهد بود …

::
::

در دل دردیست از تو پنهان که مپرس
تنگ آمده چندان دلم از جان که مپرس
با این همه حال و در چنین تنگدلی
جا کرده محبت تو چندان که مپرس . . .

::

::

در قید غمم، خاطر آزاد کجایی؟
تنگ است دلم، قوت فریاد کجایی؟
با آنکه ز ما یاد نکردی..
ای آنکه نرفتی دمی از یاد کجایی؟

::
::

شکر خدا نشد که عاشقت شوم
تقدیر این نبود که من لایقت شوم
یاد توا کنار دلم چال کرده ام
تا بیخیال تو و هق هق ات شوم

::
::

گرچه از فاصله ی ماه ز من دورتری
ولی انگاه همین جا و همین دور و بری
ماه می تابد و انگار تویی می خندی
باد می آید و انگار تویی می گذری . . .

::
::

وقتی خداحافظی میکنیم
چــه انـرژی عـظیـمی مـی خواهـد کـنترل اولین قـطره اشک بـرای نـچکیـدن . . .

منبع http://lovesms1.blogfa.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 293
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,230
  • بازدید ماه : 1,230
  • بازدید سال : 31,932
  • بازدید کلی : 276,278
  • کدهای اختصاصی