loading...
پورتال تپلی فان
علی ش بازدید : 212 پنجشنبه 27 آذر 1393 نظرات (0)

free sms اس ام اس سرکاری

ادم داغون از اول داغون نبوده داغونش کردن
آدم آرومم همینطور
آدم عصبیم همینطور
ولی آدم بیشعور از اوّلش بیشعور بوده!

 

در ادامه مطلب...

free sms اس ام اس سرکاری

ادم داغون از اول داغون نبوده داغونش کردن
آدم آرومم همینطور
آدم عصبیم همینطور
ولی آدم بیشعور از اوّلش بیشعور بوده!

-اگه گفتی من الان با تو چیکار دارم؟

هیچ کاری ندارم یعنی میخواستم بگم با تو کاری ندارم چون اگه کاری داشتم بهت میگفتم شاید هم بهت نمیگفتم چون اگه میگفتم شاید انجام نمیدادی البته شاید هم انجام میدادی. البته بستگی داشت اون چه کاری بود
راستی چکار میتونی برام انجام بدی؟؟؟

-۱۷ تو هم که اشتباه خوندی!

هفده نه هوده. بابا ف داره نه و!!! کلا ف

-لعنتی این صحفه آی پد چقدر زود کثیف میشه …….

.
.
..
متوجه شدید من آی پد خریدم یا بیشتر توضیح بدم ؟ icon smile اس ام اس سرکاری

-ماه رمضان مبارک

ستاد حمایت از عقب ماندگان ذهنی

-عزیزم میتونم شمارتو داشته باشم؟؟

.
.
.
(ستاد آب کردن قند در دل , با همکاری سازمان القای احساس خودباوری کاذب) icon biggrin اس ام اس سرکاری

-اوباما مرده!

.
.
.

خب معلومه مرده
دنبال چی میگردی؛ نکنه زنه؟

-مرده شور شانس منو ببره امروز کیفمو زدن . بدبخت شدم! همه زندگیم توش بود

شناسنامه ، کارت ملی
دفترچه حساب بانکی،
سه میلیون تومن پول نقد ،
۵ تا سکه بهار آزادی ،
۱۵ دستگاه خودروی ریو
و میلیونها ریال جویز نقدی دیگر …
هر ۵۰ هراز ریال هر هر روز یک امتیاز

-حدوداً دو سه ماهم بود که…

.
.
.
.
انتظار ندارید که یادم بیاد چی شده بوده؟
نه خداییش از من انتظار دارید؟

-وقتی برگهای پاییز و زیر پاهات له میکنی یادت باشه روزی بهت نفس رو هدیه میکردن بی شعور مگه تو نمی فهمی.

-ﯾﮏ ﺷﺘﺮ ﻭ ﯾﮏ ﮔﺎﻭ ﻭ ﯾﮏ ﻣﯿﻤﻮﻥ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺑﺤﺚ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ

ﮔﺎﻭ ﻣﯽ ﮔﻪ ﻣﻦ ﺷﯿﺮ ﻣﯽ ﺩﻡ
ﺷﺘﺮ ﻣﯽ ﮔﻪ ﻣﻦ ﭼﯿﺰﺍﯼ ﺳﻨﮕﯿﻦ ﺭﻭ ﺣﻤﻞ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ
ﺗﻮ ﻫﻢ ﯾﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﮕﻮ ، ﺁﺑﺮﻭﺕ ﺭﻓﺖ !

-اگر کسی مرا خواست . . . بگویید رفته !

اگر پرسید کجا؟
بگویید رفته بخوابه
حتما نباید یه چیز عاشقی باشه که !

-من گم شده ام …

از یابنده تقاضا می شود…
من را به حال ِ خود َم رها کند !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 186
  • باردید دیروز : 311
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,434
  • بازدید ماه : 1,434
  • بازدید سال : 32,136
  • بازدید کلی : 276,482
  • کدهای اختصاصی