loading...
پورتال تپلی فان
علی ش بازدید : 272 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (0)

به سلامتی اونی که وقتی میدونه رو چیزی حساسی یا از کاری بدت میاد
حواسش هست که ناراحتت نکنه !

.

.R 1521 اس دل شکسته

.

 

در ادامه مطلب...

به سلامتی اونی که وقتی میدونه رو چیزی حساسی یا از کاری بدت میاد
حواسش هست که ناراحتت نکنه !

.

.R 1521 اس دل شکسته

.

دلم از درد دنیا تنگ تنگ است
چرا درها به رویم سنگ سنگ است
در این دنیا ندیدم روز خوبی
چقدر رفتن از این دنیا قشنگ است

.

.

.

کاش میدانستم چطور به صبح برسانم تمام شبهایی را که با رفتنت یلدا شدند

.

.

.

نه کسی منتظر است …
نه کسی چشم به راه …
نه خیال گذر از کوچه ی ما دارد ماه
وقتی از عشق نصیبی نبری غیر از آه

.

.

.

قسمت نشد دستشو بگیرم ، اما اون روزای آخر خوب مچشو گرفتم !

.

.

.

کاش باورت نشود
چقدر دوستت دارم
تا تمام عمر
آن را به تو ثابت کنم…!

.

.

.

زن نیستم اگر زنانه پای عشقم نایستم
از قبیله زلیخا آمده ام
آنقدر عشقت را جار می زنم تا همه برایم کف بزند
مردانه دوستم داری ؟

.

.

.

هر دو خالی بودند
سر من از عقل
که تو را دوست داشت !
قلب تو از عشق
که مرا دوست نداشت !

.

.

.

من ، مسئله ای ساده هستم ، حل می شوم …
روزی در آغوشت !

.

.

.

سرگیجه بهانه بود ، میخواستم با تمام وجودم احساس کنم تکیه گاهمی !

.

.

.

خیلی دلتنگتم ، اما …
نمیدانم “خیلی” را چگونه بنویسم که “خیلی” دیده شود

.

.

.

مرا در آغوشت بفشار
بگذار دل ضعفه بگیرم
از اینهمه عاشقانه های محکم ِ تو . . .

.

.

.

بگو نبارد برف
این‌همه سپید ننشیند بر زمین …
حالا که رد پای ما کنار هم جفت نمی‌شود

.

.

.

محصولها را که برداشت میکنند، بیچاره مترسکها که فراموش میشوند …

.

.

.

کلِ دنیا را هم که داشته باشی
باز هم دلت میخواهد، بعضی وقتها …
فقط بعضی وقتها …
اصلا برای ِ یک لحظه هم که شده، همه ی دنیای ِ یک نفر باشی …

.

.

.

اگر “او” برای “تو” ساخته شده!
“من” برای “تو” ویران شده‌ام !

.

.

.

گاهی هیچ کس را نداشته باشی بهتر است
داشتن ِ بعضی ها تنهاترت می کند …

.

.

.

کاش میدونستی مهم تر از دلم، اعتمادم بود که شکستی …

.

.

.

صداقتت را دوست می دارم هر چند سخت در اشتباهی آنچه را که صادقانه بر زبان می آوری

.

.

.

گفتی که ما به درد هم نمی خوریم
اما هرگز نفهمیدی …
من تو را برای دردهایم نمی خواستم …

.

.

.

با نوای کدوم لالایی، وجدانت رو خوابوندی که اینجوری بی خیال منی؟

.

.

.

ساعـت کـه زنـگ مـی‌زنـد …
مـُدام بـه ایـن فـکر مـی‌کنـم کـه تــو از سـاعت هـم کـمتـری …؟!

منبع http://sms.dostaneh.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 137
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 311
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,306
  • بازدید ماه : 1,306
  • بازدید سال : 32,008
  • بازدید کلی : 276,354
  • کدهای اختصاصی