loading...
پورتال تپلی فان
علی ش بازدید : 221 چهارشنبه 03 دی 1393 نظرات (1)

1233 اس امس های جدایی
گاهی عکسی را می سوزانیم
گاهی عکسی ما را می سوزاند
گاهی با دیدن یک عکس ساعت ها گریه می کنیم
گاهی سالها با یک عکس زندگی می کنیم..!

 

در ادامه مطلب...

1233 اس امس های جدایی
گاهی عکسی را می سوزانیم
گاهی عکسی ما را می سوزاند
گاهی با دیدن یک عکس ساعت ها گریه می کنیم
گاهی سالها با یک عکس زندگی می کنیم..!

**

گــریان شده دلـــــم….
همچـــون دختـــرکـــی لجبـاز…
پا به زمین می کـــوبد…
تـــو را میـــخواهد…. فقط “ تـــــــــو ” را…

**

زنـــــها مثل ســـکوت هستند… با کوچکترین حـــــرفی میشکنند…!
مًــــردها مثل « باران بهاری » هستند .
هیچوقت نمیدانید کی می آیند ، چقدر ادامه دارد و کی قطع میشود…!


**

گفتند حکم؟
ورق دست گرفتیم و خندیدیم
قرار شد حکم دل باشد…تمام سر ها دست تو بود
روزگار دست از ما گرفت…دو به دو، دل دادیم
زندگی آس ِ مان را برید
دو به تک باختیم
بازی روبروی چشم های تو عاقبت ندارد…..!

**

۱ …۲ … ۳…
آمـاده ایـــد!؟
چیک …..
لای عکسها دنبال عکسمان میگردم ..
همان دیگر .. همان که .. یادت نیست؟!
مگر میشود؟!
فراموش کرده ای؟!
اینجاست .. پس تو کجایی؟؟!!
نیستی چرا؟!
عکسمان که دونفری بود!
میبینی گلم .. عکاس از منو تــو فاصله را بهتر میفهمد .!:

**

تکثیر شده ام در این شهر؟؟
یاقلب توست که مدام شعبه های جدید افتتاح میکنند؟
این روزها…
جمعیتی مخاطب حرفهای عاشقانه ات شده اند..!!!

**

چی بگم ؟؟؟؟؟
…. …. …. ….
…. …. …. …. ….
…. …. …. …. …. ….
کی به غیر از تو می دونه این نقطه ها چقدر حرف تووشونه. . . که واسه

**

چه دلمون بخواد ، چه دلمون نخواد ،
خدا یک وقتایی دلش نمی‌خواد
ما چیزی که دلمون می‌خواد رو داشته باشیم . . .

**

ستاره های گـمـشـده
هر شب من هزار هزار
اما هــمیـشـگی تویی
سـتـاره ی دنـبـالـه دار

**

گه کلید قلبیو نداری قفلش نکن اگه خداحافظی در راهه سلام نکن اگه دستیو گرفتی رهاش نکن دفتری که بسته شده دیگه بازش نکن قلبی که شکسته دیگه نازش نکن حرفی که زده شد دیگه تکرارش نکن

**

میترسم برایت خواب ببینم
و تو
تعبیر دیگران شوی …

**

چه ساده بودم که گمان می کردم به دورم می گردند کسانی که دورم میزدند

**

.رفتی و ندیدی که چه محشر کردم
با اشک تمام کوچه را تر کردم
دیشب که سکوت خانه دق مرگم کرد
وابستگی ام را به تو باور کردم . . .

**

صدا
دلت که گرفته باشد
با صدای دست فروش های دوره گرد هم گریه ات میگیرد

**

گرگ خون آشام را در گله مهمانى مبر،
تا نگردد بره ات قربان نام دوستى.
مار سرما خورده را در آستینت جا مده،.
آن ستم گستر کجا داند مقام دوستى..

**
هر روز این عشق یکطرفه را طی میکنم
یکبار هم تو گامی بدین سو بردار
نترس
جریمه اش با من

**

و حالا انتهای کوچه شعر
منم با انتظاری مبهم و زرد
ولی ایکاش جادوی نگاهت
غزل های مرا غارت نمی کرد

**

دلم نه عشق میخواهد نه دروغهای قشنگ نه ادعاهای بزرگ نه بزرگ های پرادعا…..دلم یک دوست میخواهد ک بشود با او حرف زد و بعد پشیمان نشد….

**

از تکرار دوستت دارم، خسته شدم…

کمی هم تو بگو، تا من ناز کنم…

نترس باور نمیکنم

**

می دونی عشق یعنی چی؟یعنی وقتی هزاردلیل برای رفتن هست،هنوز دنبال یه بهونه ای که بمونی……….

**

دردناک ترین جدایی ها آنهایی هستند:♥

که نه کسی گفت چرا …

و نه کسی فهمید چرا ..

**

صدا …..

رفت ….

تصویر ….

رفت ….

خاطره اش…

اما نمی رود!

**

در جوانی عاشقی بی اختیار است/هوش گوش عاشقان سوی نگار است/عاشقی زیبا تر از فصل بهار است/به مثل نسیم عاشق شو که زیباست.

**

نــه از تنهــایــی مــی‌تــرســم،

نــه از تنهــا مــانــدن!

تــرســم از

تنهــا بــودن،

در کنــار دیگــری ســت .

♥alilover2.blogfa.com♥

ﺍﺯ ﻳـﻪ ﺟـﺎﻳـﯽ ﺑـﻪ ﺑـﻌـﺪ …
ﻧـﻪ ﺍﻳـﻦ ﮐـﻪ ﻓـﺎﻳـﺪﻩ ﻧـﺪﺍﺷـﺘـﻪ ﺑـﺎﺷـﻪ ﻫﺎ ،
ﻧـﻪ !!!
ﺍﺭﺯﺷﺶ ﺭﻭ ﻧـﺪﺍﺭﻩ .

**

میدونیدچراآدم هاوقتی بزرگ می شوندباخودکار می نویسند؟برای اینکه یاد بگیرند هراشتباهی پاک شدنی نیست.

**

گاهی چقدر دلم هوس شیطنت میکند از همان شیطنت هایی که حرف تو پشت بند آن باشد که میگویی مگه دستم بهت نرسه

**

دراین بازار نامردی به دنبال چه میگردی؟ نمی یابی نشان هرگز توازعشق وجوانمردی بروبگذر از این بازار” ازاین مستی وطنازی اگرچون کوه هم باشی در این دنیا تو می بازی

**

شبها
زیر دوش آب سرد رها میکنم بغض زخم هایم را
در حالی که همه میگویند
خوش به حالش
چه زود فراموش کرد

**

روزگارم بر خلاف آرزوهایم گذشت

**

من ناامید نیستم!!!

هر شب پر از امید میخوابم…

هر شب میخوابم به امید اینکه دیگر بیدار نشوم!!!

**

همه می خواهند جای تو را بگیرند بی آنکه بدانند تو هم دیگر جایی نداری …

**

فاصله ها کسی را از بین نمی برد
نزدیکی های سرد است که انسان را نابود می کند

**

خدایا … بفهمان که بی تو چه میشوم اما نشانم نده…
خدایا هم بفهمان و هم نشانم بده که با تو چه خواهم شد.

**

“ﺣﺮﯾﻢ ﻣﻦ ..”
“ﺣﺮﯾﻢ ﺳﻠﻄﺎﻥ” ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺣﺮﻡ ﺳﺮﺍ ﺑﺎﺷﺪ …
ﺣﺮﯾﻢ ﻣﻦ ﺣﺮﻣﺖ ﺩﺍﺭﺩ …
ﺑﺎﯾﺪ ﻻﯾﻖ ﺑﺎﺷﯽ ﺗﺎ ﺩﻋﻮﺕ ﺷﯽ!

**

اون جاهایی رو که خدا فرصت نمی کنه رسیدگی کنه … کسی رو میزاره جای خودش به اسم ” مادر .

**

“هرگز اجازه ندهید کسی برای شما الویت باشد …

وقتی که شما برای آنها فقط یک گزینه هستید !!

**

ﻋﺎﺩﺕ ﮐﻦ ﺑﻪ ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﻋﺎﺩﺕ ﻧﮑﻨﯽ
ﻭﮔﺮﻧﻪ ﺗﺒﺎﻩ ﺷﺪﻥ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺭﺍ ﺑﺎ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﺧﻮﺩﺕ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ

**منبع http://30tybooks.com

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1393/11/16 و 22:40 دقیقه ارسال شده است

سلام.
وب خوبی داری.
به سایت من هم سری بزن.
ممنون میشم عضو بشی!

مجله تفریحی و سرگرمی چیپسی
http://www.chipsi.ir/


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,076
  • بازدید ماه : 1,076
  • بازدید سال : 31,778
  • بازدید کلی : 276,124
  • کدهای اختصاصی