loading...
پورتال تپلی فان
علی ش بازدید : 307 پنجشنبه 16 بهمن 1393 نظرات (0)

1111 متن های زیبا 1394

 

تنها بودن قدرت می خواهد و من قدرتمندم،

این قدرت را کسی به من داد که روزی میگفت:

تنهایت نمیگذارم…

—————————————————–
باران را دوست دارم
چون رفتن را بلد نیست..!
.
.
.
فقط می آید..

 

در ادامه مطلب...

1111 متن های زیبا 1394

 

تنها بودن قدرت می خواهد و من قدرتمندم،

این قدرت را کسی به من داد که روزی میگفت:

تنهایت نمیگذارم…

—————————————————–
باران را دوست دارم
چون رفتن را بلد نیست..!
.
.
.
فقط می آید..

————————————————-

در رندگی مهم نیست به کجا می رویم،

مهم آن است که با چه کسی سفر میکنید
————————————————–
از دیروز هر چه می نوشتم

عاشقانه بود
از امروز
هر چه بنویسم
صادقانه است
عاشقانه
دوستت دارم
——————————————————
ﻣﺮﺍ ﻣﺤﮑـــــﻢ ﺗﺮ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ ﺧﻮﺩ ﺑﮕﯿﺮ …
ﻣﻦ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﻫﻢ ﺗــــﻮ ﺭﺍ …
ﺑﻪ ﺩﺳـﺖ ﺧﺎﻃـﺮﺍﺕ ” ﻟﻌﻨﺘﯽ ” ﺑﺴـﭙـﺎﺭﻡ

-
————————————————
رسیدن فردا برای هیچکس حتمی نیست…
پس به کسانی که دوستشان دارید ابراز عشق کنید..
چرا که شاید فردا هرگز نیاید…

————————————————-
اینجا زمین است…
به زمینت می کوبند…
سر پول عشقت را می فروشند…
به خیانت می گویند تفکر اروپایی…
اگر عاشق باشی فکر می کنند احمقی…

——————————————–

گاهی باید بی رحم بود…نه با دوست نه با دشمن بلکه با خودت و چه بزرگت میکند آن سیلی محکمی که به خودت میزنی…..

——————————————–

ما بی تربیت نیستیم که تربیت داریم منتها صلاح نمیبینیم ازش استفاده کنیم
———————————————–

در داوری در مورد دیگران؛

عامه مردم، بی آنکه مزدی بگیرند؛

اضافه کاری می کنند …!
——————————————————–
دختــــره بینـــی عمل میکنه تا به چشـــم بیاد

پسره باشگاه بدنسازی میره تا جلب توجه کنه !

امـــا …
خدا وکیلی چند بار شعور مون رو عمل کردیم تا رو فرم بیاد ؟
———————————————————————

خداوندا!
اراده ام را به زمان کودکی بازگردان
همان زمان که برای یکبار ایستادن هزار بار می افتادم اما نا امید نمی شدم..

———————————————————

میان انسان و شرافت

رشته باریکی وجود دارد

و اسم آن قول است
————————————————

ماندن به پای کسی که دوستش داری……

قشنگ ترین اسارت زندگی است……
——————————————————-
دوست داشتن به حرف نیست….!!
به وقتیه که برات میذاره،
به ارزشیه که برات قائل میشه،
به دلگرمیه که بهت میده،
اما وقتی طرفت همش نیست!!
وقتی تو توی لحظه لحظه زندگیت تنهایی..
این دوست داشتن نیست!!
“دوست داشتن”این نیست که جاخالی هاشون رو باتو پر کنند! اینه که بخاطرتو…” جاخالی کنند”.!!!

منبع http://shabhayetanhayi.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 151
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 543
  • باردید دیروز : 257
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 800
  • بازدید ماه : 800
  • بازدید سال : 31,502
  • بازدید کلی : 275,848
  • کدهای اختصاصی